Kilka dni temu udostępniona została wersja demonstracyjna gry Wo Long: Fallen Dynasty. Ten RPG akcji od twórców serii NiOh zainteresował graczy, gdyż w dniu premiery dema w rozgrywce na Steamie uczestniczyło ponad 57 tysięcy osób jednocześnie. Jednakże w kolejnych dniach liczba chętnych zmalała i oscylowała w granicach od kilku do 30 tys. graczy. Być może jest to związane z problemami z wydajnością Wo Long: Fallen Dynasty, na które skarży się wielu pecetowców.
Wersja demo
Wo Long: Fallen Dynasty na PC-tach mierzy się ze słabą wydajnością i moc sprzętu nie ma w tym przypadku znaczenia. Problemy z utrzymaniem stałej liczby klatek na sekundę przytrafiają się wielu graczom posiadającym mocne karty graficzne, takie jak Nvidia GeForce RTX 3080 czy RTX 3090, i procesory Intel Core i9.
Rozwiązaniem mogłoby być obniżenie ustawień graficznych. Niestety wielu graczy twierdzi, że to nie daje znaczącej poprawy – co prawdopodobnie jest spowodowane sposobem kompilowania shaderów w grze. W takim wypadku tylko interwencja twórców i łatki mogłyby coś zdziałać.
Z podobnym mankamentem mierzyło się chociażby
The Callisto Protocol na premierę. Pecetowi gracze tam również, tak jak w przypadku
Wo Long: Fallen Dynasty, skarżyli się na problemy z optymalizacją. Prawdopodobnie w obu tych przypadkach wina za utratę klatek na sekundę w dużej mierze leży po stronie wspomnianego już sposobu kompilowania shaderów.
Utrapieniem dla wielu graczy
Wo Long: Fallen Dynasty na PC jest również problem ze sterowaniem. Niektórzy skarżą się na to, że demo nie wykrywa żadnych kontrolerów. Są również trudności z czułością myszy i prędkością, z jaką obraca się kamera – sterowanie może być opóźnione.
Źródło:
"ZuzoliK" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2023-02-27 16:41:44
|
|